Sabin píše:
NBK, Exodus, kapitola 20:
Nevytvářej si modly v podobě čehokoli nahoře na nebi, dole na zemi
nebo ve vodách pod zemí. Neklaň se jim a nesluž jim, neboť já
Hospodin, tvůj Bůh, jsem Bůh žárlivě milující.
Všechny ty tapiserie, vitráže, sochy a obrazy, které prý maji vést papežence k Bohu se spíše stávají zátarasem a ztrhávaji je na cestu hříchu a modloslužebnictví.
Dalším porušením Desatera je jejich pozdrav nařízený jejich kápem z Vatíku:
Neužívej jméno Hospodina, svého Boha, nadarmo, neboť toho, kdo
by užil jeho jména nadarmo, Hospodin neponechá bez trestu.
Toto jsou další důkazy padlé víry, uctívání zlatých telat.
Jistě, že antikrist tyto dva příklady opět "vyvrátí" nějakým lidským nálezkem, ale tomu se můžeme pouze smát.
Naštuduj si i něco jinýho než Českej zápas. A nenazývej mě antikristem, nebo přejdu na podobnou terminologii vztaženou směrem k tobě.
Ovšem abych jen nehrozil, tak s tím zobrazováním: Kdyby jsi si vzal originál textu (Kralická bible to rozhodně nejni
) tak v otrockým překladu (a tedy nejsprávnějším), bys četl: neuděláš si jakoukoliv podobu" - a s vodpuštěnim, jakoukoliv a žádnou, to je rozdíl.
Kdyby to bylo skutečně žádnou, tak by bylo obrazoborectví opodstatněné, ale máš tam "jakoukoliv". To připouští zobrazení, ale uctivé, ne nějaké rouhavé nebo posměšné.
Pozdrav "Chvála Kristu" je podle tebe braní jména Božího nadarmo? Hmm, kdes vyrost? Braní jména Božího nadarmo je to různé "ježišování" nebo "ježišmarjování" když se člověk třeba lekne nebo prostě ho něco udiví či tak. "Chvála Kristu" je velebení Boha, sice takovou stručnou či lépe řečeno střelnou formou, ale neni braním nadarmo.
A nezapomínej na mé varování, budeš li mne nazvávat antikristem, tak si taky přestanu brát servítky či rukavičky. To už není přátelský upozornění (to bylo, když jsem tě upozornil poprvé), prostě přejdu na podobnou terminologii, bude li se "antikrist" opakovat, mám v zásobě pár výrazů, kterými bych tě též mohl počastovat.