Dáša Nová píše:
Tato událost rovněž dokazuje, že pozemské uvedení faráře v úřad nemá nic společného s povoláním od Boha!
Tato událost dokazuje kulový. Aniž bych chtěl cokoliv bagatelizovat, tak s kněžstvím/farářstvím jako s úřadem či službou to nemá společného nic. Jeden kněz udělá chybu (pokud vím, psali, že zapomněl tomu dítěti zakrejt během ponoru nos a pusu), ale to nejde brát jako argument proti všem ostatním. Nicméně někteří jedinci mají již tak vymytý mozek, že za tím mohou vidět cokoliv.
Dáša Nová píše:
Když se to posoudí správně, pak není tedy křest provedený zástupcem nějaké církve nic jiného než předběžný akt přijetí do sdružení této náboženské obce. Není to přijetí u Boha, nýbrž vstup do příslušné církevní společnosti na Zemi. Na konfirmaci a biřmování, které pak následuje, možno pohlížet jenom jako na opětovné potvrzení onoho přijetí a jako na rozšíření přístupu k obyčejům těchto společností.
Aha, takže Kristus ustanovil křest pro srandu králikům. No čim dál tim líp, pokračuješ hezounce. Zvedá se mi z tebe kufr.
Dáša Nová píše:
Také nemám pokřtěné dítě a ani to už neřeším, mimo jiné i proto, že neznám žádného faráře, který by byl skutečně povolaným prostředníkem ke Světlu.
S přihlédnutím k Tvým prapodivným představám o náboženství, lze toto Tvé hodnocení kněžstva vnímat jako určitou známku vysoké kvality těchto kněží. Nezbývá, než Tvé dítě odporučit Božímu Milosrdenství. Ovšem, co my víme o myšlenkách dítěte? Lidská duše touží po Bohu, a taky existuje něco jako tzv.
křest touhy, takže kdo ví ...
Dáša Nová píše:
Farář by podle mne měl být takový ''Světelný pracovník'' a ne tmář, který se od Světla odvrací, takže jím ani nemůže být obdarován.
Ahá, nejlépe by měl také pečovat o čakry, bohoslužbu nahradit představou Ježíše podávajícího mu vína co hrdlo ráčí, pravidelně číst Abdrushina, a věřit na skřítky pomocníčky, že ...
Jiří Motyčka píše:
Takže kdo je vlastně na vině?
Farář nebo pobožný a z faráře zblblý rodič, který "bez oka mrknutí" přihlíží k tomu, jak mu farář topí dítě? ...
Obávám se, že "zblbnutí z faráře" je jen jakási představa. Ten kněz jistě neměl v úmyslu to dítě zabít. To nesmazává jeho vinu, nicméně ji poněkud zmenšuje. Dalo by se to nazvat usmrcení z nedbalosti. Zní to krutě, ale prostě "jen" zapomněl dítěti zakrejt nos a pusu. Bylo to opomenutí dost podstatný, tragický. Ale nějakou "zblblost rodičů farářem" to nedokazuje.
Na vině je podle mého úsudku jednoznačně kněz. Na druhou stranu opakuji: Určitě nechtěl to dítě zabít. Ale stalo se, a nikdo s tim už nic nenadělá.