Dáša Nová píše:
Jako všichni flanďáci, pro ně je to zaměstnání jako každý jiný. Pořád jenom omílají, co se naučili na té jejich VŠ a tam ustrnuli. Mám dojem, že se tam učí jen o sobě co mají dělat v kostele a dějiny jejich církve, Stvořitel a Boží zákony je nezajímají. ... Možná tedy, že jsem tam nebyla sama, kdo věděl, že Imanuel je vlastně Abdrušin a to dílo je Ve světle Pravdy - Poselství Grálu...
Tebe nezajímají Boží zákony, mám pocit. Abdrushin ... Poselství Grálu ... čteš taky vůbec něco jinýho než tyhle magoroviny? Zkus si přečíst, dejme tomu sv. Augustina - toho se bát nemusíš, z něj čerpal i Luther (vada pak byla v tom, že ho blbě pochopil, respektive že ho vlastně vůbec nepochopil). Ani nevíš, jak mě bolí, když lidi zamění Krista za tyhle pomatenosti. Kdo Tě spasil tím, že za Tebe umřel na kříži? Kristus? Nebo snad ten Tvůj Abdrushin?
Dáša Nová píše:
Jak už víš, občas něco opíšu z knížky pana Staňka. To, na co se ptáš, jsem zkráceně opsala z knihy Otevření duchovního oka, z kapitoly Vhled třináctý, Sedm axiomů poselství Ježíše Nazaretského. Opíšu to přesně:
"Žádní lidé nejsou vašimi Mistry a Otci. Je pouze jeden Mistr a Otec, Otec nebeský. M23,1-12, L4,8, L18,18-20, T15, T49, T75."
Víš, Jirko, taky jsem to četla, on nechtěl vypisovat všechna, tak to napsal obecně. Celé to ještě patří pod 4.axiom: Chce-li lidský duch odejít za Ježíšem do duchovní dimenze, nesmí se v pozemském životě zatížit dluhy (karmou, poškozením jiných) .
Karma je pojem nemající s vírou v Krista cokoliv společného.
K tomu ostatnímu: Papeži se říká Svatý Otec, protože je nástupcem sv. Petra, taková "prodloužená ruka Boží", ne pán, ale služebník. A označení kněží jako "otče - pater" vychází z mnišské tradice, kde to vzniklo k odlišení mnichů-kněží od mnichů-nekněží. Nekněžím se říká Fratres, kněžím Patres.
JM píše:
protože na ně má ten "správný katolický" názor, to víme.
Pomni na anketu "Největší Čech" - zde Halík Husa prezentoval. Vono to nebude tak jednoduchý jak to Ty vidíš.